NALYSSA GREEN “ΑΠΑΛΟ” ΣΕ ΒΙΝΥΛΙΟ

To νέο άλμπουμ της Nalyssa Green “Απαλό” κυκλοφορεί σε βινύλιο στις 15 Μαίου. Μετά την ψηφιακή κυκλοφορία και αρκετή αναμονή (λόγω καθυστέρησης στο εργοστάσιο), το χρωματιστό βινυλίο αναμένεται επιτέλους στην αποθήκη μας και το pre-order έχει ανοίξει στο Bandcamp και στο site της Inner Ear.

04.06.2026
ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ ΚΟΡΕ. ΥΔΡΟ. “ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΑΡΞΙΣΜΟ”
23.04.2026
ΣTELLA VINYLS BACK IN STOCK